VERZENDING

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maken wij gebruik van twee soorten bezorgdiensten:

Kleine artikelen: pakketdienst

Kleinere artikelen zoals lampen, klokjes of plaids versturen wij met de pakketdienst (meestal PostNL, soms DPD en DHL). Op de dag van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen en vaak is het verwachte levertijdstip al aangegeven.

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? PostNL/DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Op het niet-thuis-bericht, dat de chauffeur bij je thuis achterlaat, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Grote en delicate artikelen: op afspraak door onze transporteur

Grotere en delicate artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, worden door onze gespecialiseerde transporteur bij je thuisbezorgd, deze zal je telefonisch benaderen voor een geschikt levermoment. Deze transporteur maakt zijn eigen planning en het kan in sommige gevallen 5 werkdagen duren voordat u het bestelde artikel in huis heeft. 

De transporteur bezorgt op maandag t/m zaterdag (alleen overdag).

Je bestelling wordt bezorgd tot aan de voordeur van het afleveradres, op de begane grond. Woon je op een etage / bovenwoning? Dan bezorgen we alleen bij jouw voordeur als deze goed bereikbaar is met een lift én het bestelde artikel in de lift past.

Artikelen worden standaard niet uitgepakt of gemonteerd. Heb je aanvullende wensen voor de bezorging? Neem dan vooraf even contact met klantenservice op om de mogelijkheden te bespreken.

VERZENDKOSTEN NEDERLAND & BELGIE 

Voor bestellingen tot €75,- Euro in Nederland rekenen wij €7,95 Euro voor een bijdrage in de bezorgkosten. Voor bestellingen tot €75,- naar België geldt een bijdrage van €8,95. Voor bestellingen boven €75,- Euro doen wij je deze cadeau, wij rekenen in dat geval géén bezorgkosten. Wij hebben regelmatig acties waarbij wij gedurende een bepaalde periode nooit bezorgkosten in rekening brengen. Hou daarom onze webshop goed in de gaten. 

Voor bestellingen van grotere en/of meer delicate artikelen gebruiken wij een koeriersdienst, de bijdrage in deze bezorgkosten is €25,-. Bij sommige artikelen hebben wij acties en doen wij je deze cadeau.

Alle verzendkosten zijn inclusief BTW.

VERZENDKOSTEN BUITENLAND

Wij leveren voornamelijk in Nederland en België, maar vaak is levering binnen Europa wel mogelijk. Verzendkosten buiten Nederland & Belgie beginnen vanaf €15,-. Exacte verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en bestemming van uw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice voor een offerte.

BESTELLING ZELF AFHALEN OF RETOURNEREN

Het is mogelijk je bestelling persoonlijk af te halen en/of te retourneren bij onze Wooninspiratie Studio in Meerssen. Je kunt tijdens uw bestelling de selectie 'ophalen' kiezen. Zodra je bestelling klaarstaat nemen wij telefonisch of via de e-mail contact met je op voor een ophaal afspraak. Ook persoonlijk retourneren geschiedt enkel op afspraak. Neem contact op met onze klantenservice voor een afspraak.

ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleer je de bestelling, nadat deze reeds aan je verzonden is, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren of aan ons te retourneren. Wij zullen de aankoopsom, na goede ontvangst van het artikel, terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop wel in mindering worden gebracht.

VERZENDSCHADE

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Mocht het pakket beschadigd zijn bij levering weiger deze dan gelijk, maar maak wel even een foto van het pakket en stuur deze naar onze klantenservice met je bestel- of pakbonnummer.

Als je pas achter de beschadiging komt na de levering dan laat het onze klantenservice binnen 24 uur per mail weten, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Wij reageren uiterlijk de eerstvolgende werkdag of nemen contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

Let op: Als je verzendschade later dan 24 uur na levering bij ons meldt dan kunnen wij het product niet retour nemen.

RUILEN

Als je jouw ontvangen artikel wil ruilen voor een ander product is dat natuurlijk geen probleem! Geef telefonisch of per e-mail je ordernummer door en laat ons weten om welk artikel het gaat. Wij zetten de omruiling dan voor je in gang. Hou er wel rekening mee dat je zelfverantwoordelijk bent voor de verzendkosten van de retourzending.

Voorwaarden

  1. Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan dat je het product wilt ruilen;
  2. Het product is binnen 28 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  3. Stuur het pakket retour met een pakketdienst naar keuze;
  4. De verzendkosten zijn voor eigen rekening;
  5. Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  6. Het product is in de originele staat en verpakking;
  7. Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig, breng geen schade toe aan het product verpak je retourzending zorgvuldig zodat het onbeschadigd kan worden vervoerd. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.
  8. Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn (zoals kamerplanten) of speciaal op maat gemaakt zijn, kunnen niet worden geretourneerd.

RETOURNEREN

Je hebt je bestelling ontvangen, maar het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We bieden je 3 opties aan om je bestelling te retourneren. Je bent zelfverantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Let op: voor grote en delicate artikelen gelden extra koerierskosten. In de drie hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking. Zorg er voor dat alle onderdelen in de verpakking goed beschermd zijn om vervoerd te worden. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan je retourzending. Als het product niet in nieuwstaat bij ons aankomt, kunnen wij de kosten aan jou in rekening brengen.

Gebruik alleen transparant tape (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niet op de doos.

                Zelf retourneren via pakketdienst (zelf laten frankeren)

        1. Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan dat je het product wilt retourneren;
        2. Het product is binnen 28 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
        3. Meld je retourzending aan via [email protected];
        4. Je ontvangt van ons per email het retouradres en het nummer van je retourzending.
        5. Stuur het pakket retour met een pakketdienst naar keuze, bijvoorbeeld:
        6. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking;
        7. De verzendkosten zijn voor eigen rekening;
        8. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen;
        9. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

        Retourneren naar onze WoonInspiratie Studio in Meerssen (gratis)

        1. Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan dat je het product wilt retourneren;
        2. Het product is binnen 28 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
        3. Meld je retourzending aan via [email protected];
        4. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking;
        5. In de winkel wordt beoordeeld of het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. Let op: er wordt geen contant geld terugbetaald.
        6. Onze openingstijden en adresgegevens vind je hier.

        Retour-afhaalservice voor grote en delicate artikelen die per koerier door ons verzonden zijn (€40,-)

        1. Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan dat je het product wilt retourneren;
        2. Het product is binnen 28 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
        3. Meld je retourzending aan via [email protected].
        4. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
        5. Wij regelen met onze vervoerder dat het artikel wordt opgehaald.
        6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. De kosten van de afhaalservice (€40,-) worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort.

        Algemene Retourvoorwaarden

        1. Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan dat je het product wilt retourneren;
        2. Het product is binnen 28 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
        3. Voor een soepele verwerking vragen we je je retourzending aan te melden via [email protected];
        4. Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
        5. Het product is in de originele staat en verpakking;
        6. Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig, breng geen schade toe aan het product verpak je retourzending zorgvuldig zodat het onbeschadigd kan worden vervoerd. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.
        7. Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn (zoals kamerplanten) of speciaal op maat gemaakt zijn, kunnen niet worden geretourneerd.

         

        www.depauwwonen.nl | www.depauwinteriors.nl | www.wallmastr.nl