★★★★★ 9.1 | 1750+ reviews

Betalen & Promoties

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren:

IDEAL

iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je rekent af in de vertrouwde, veilige  internetbankieromgeving van je eigen bank.

CREDITCARD

Wil je je bestelling afrekenen met creditcard? Dat kan bij ons met je VISA, VISA Electron, Maestro en MasterCard. dePauwWonen brengt hiervoor geen extra kosten in rekening.

PAYPAL

Als je een PayPal-rekening hebt, kun je je bestelling betalen met PayPal. Je PayPal-account koppel je eenvoudig aan je betaalrekening of creditcard. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

APPLE PAY

Als je bij ons shopt op een Apple-apparaat en je hebt Apple Pay geactiveerd, dan kan je hiermee eenvoudig, snel en veilig je bestelling afrekenen.

KLARNA achteraf betalen

Je kunt je bestelling achteraf betalen met Klarna. Als je kiest voor Klarna, ontvang je na verzending van je bestelling een digitale factuur welke je binnen 30 dagen kunt voldoen. Je hoeft dus pas te betalen als je jouw bestelling in huis hebt!

  • Voor betalen op factuur brengt dePauwWonen geen extra kosten in rekening.
  • Bij het afrekenen voert Klarna direct een automatische gegevenscontrole uit. Mocht je betalingsverzoek onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling uiteraard alsnog afrekenen met een van de andere betaalmethodes.

Meer informatie kun je vinden in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

IN3 termijn betaling met 0% rente (voor Nederlandse klanten)

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 250,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

in3 is alleen beschikbaar voor Nederlandse klanten.

BELGIË

Vanuit België kunt u gebruik maken van Belfius, KBC en Bancontact. U kunt ook altijd zelf overboeken naar dePauwWonen d.m.v. de ontvangen factuur.

BANKOVERSCHRIJVING

U kunt het factuur bedrag overmaken ter attentie van 'De Pauw Wonen'.
Ons IBAN nummer is NL84 ABNA 0613 2045 30. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden in het informatieveld! Zodra uw betaling ontvangen is, wordt u bestelling meteen verzonden.

VVV-CADEAUKAARTEN

U kunt bij ons uw VVV cadeaukaarten gebruiken.

DEPAUWWONEN CADEAUBON

Heb je een dePauwWonen cadeaubon ontvangen? Plaats dan je favoriete item in de winkelwagen en kies ‘cadeaukaart’ als betaalmiddel, hier vul je ook de pincode in die achterop de kaart vermeld staat. Wil je weten hoeveel saldo er op je kaart staat? Controleer dan hier je saldo

Wil je een dePauwWonen cadeaubon aan iemand geven? Leuk! Onze digitale cadeaubon kun je direct online bestellen.

 

  

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

Als je jouw ontvangen artikel wil ruilen voor een ander product is dat natuurlijk geen probleem! Geef telefonisch of per e-mail je ordernummer door en laat ons weten om welk artikel het gaat. Wij zetten de omruiling dan voor je in gang. Hou er wel rekening mee dat je zelfverantwoordelijk bent voor de verzendkosten van de retourzending.

Voorwaarden

  1. Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan dat je het product wilt ruilen;
  2. Het product is binnen 28 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  3. Stuur het pakket retour met een pakketdienst naar keuze;
  4. De verzendkosten zijn voor eigen rekening;
  5. Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  6. Het product is in de originele staat en verpakking;
  7. Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig, breng geen schade toe aan het product verpak je retourzending zorgvuldig zodat het onbeschadigd kan worden vervoerd. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.
  8. Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn (zoals kamerplanten) of speciaal op maat gemaakt zijn, kunnen niet worden geretourneerd.
Hoe betaal ik met mijn dePauwWonen cadeaubon?

DEPAUWWONEN CADEAUBON

Heb je een dePauwWonen cadeaubon ontvangen? Plaats dan je favoriete item in de winkelwagen en kies ‘cadeaukaart’ als betaalmiddel, hier vul je ook de pincode in die achterop de kaart vermeld staat. Wil je weten hoeveel saldo er op je kaart staat? Controleer dan hier je saldo

Wil je een dePauwWonen cadeaubon aan iemand geven? Leuk! Onze digitale cadeaubon kun je direct online bestellen.

Hoeveel kan ik maximaal met mijn VVV Cadeaukaart besteden?

Wilt u met uw VVV Cadeaukaart in een webshop betalen? Dan geldt er vanaf 30 juni 2020 een maximum aan de hoogte van het te besteden bedrag per transactie. U kunt met het tegoed op uw VVV Cadeaukaart per online transactie tot een bedrag van maximaal €50,- een aankoop doen.

Deze beperking op het online bestedingsbedrag van de VVV Cadeaukaart komt door de nieuwe Europese anti-witwasregels, die in mei in de Nederlandse wet verankerd zijn. Die regels zijn vooral bedoeld om het gebruik van anonieme prepaid creditcards bij het witwassen van geld tegen te gaan. Cadeaubonnen zoals de VVV Cadeaukaart worden op dit moment door de EU ook als prepaid betaalkaarten gezien en moeten daarom vanaf 30 juni 2020 aan dezelfde strenge regels voldoen.

Hoe weet ik dat ik vertrouwd kan kopen?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hierOnze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@depauwwonen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Voor meer informatie over Webwinkel Keur en voor ervaringen van onze gewaardeerde klanten kijk hier.

Stuur ons een bericht...

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?
Onze klantenservice staat voor je klaar. Vul het onderstaande formulier in of neem rechtstreeks contact met ons op.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur.

Naar klantenservice

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.